رفتن به نوشته‌ها

‘Zero’ ، مجموعه تلویزیونی ایتالیایی که امیدوار است بتواند کلیشه های نژادی را از بین ببرد

در ایتالیا ، یک سریال تلویزیونی که اکثراً بازیگران سیاه پوست هستند ، در کشوری که زبان نژادپرستانه و تصاویر غیرمعمول نیست ، کلیشه ها را می شکند.

ساخته شده توسط نتفلیکس ، “صفر” به دنبال دیوانه های یک جوان سیاه پوست ایتالیایی با قدرت های خارق العاده است که به حل اسرار و جنایات کمک می کند.

جوزپه دیو سکه بازیگر نقش اصلی را بازی می کند.

جوزپه توضیح داد: “بارها و بارها در جوانی نمی توانستم شخصی شبیه خودم را در ایتالیا پیدا کنم ، یا کسی بتواند نماینده آنچه هستم باشد و من مجبور شدم به خارج از کشور بروم.”

“در دنیای امروز ، حتی در ایتالیا ، تعداد زیادی از نسل دوم سیاه پوستان وجود دارد و این جامعه بسیار قوی است و ما در سینما نمایندگی نداریم.

“بنابراین ، حضور در یک سریال با یک داستان سیاه یک پیروزی بزرگ برای من است.”

از زمان راه اندازی آن در آوریل ، محبوبیت Zero ثابت شده است. نویسنده و فیلمنامه نویس سریال ، آنتونیو دیکله دیستفانو امیدوار است که بتواند وسیله ای برای تغییر باشد.

آنتونیو گفت: “من همیشه می گویم ایتالیا کشوری است که به سنت ها گره خورده است ، بیش از نژادپرستانه ،” تغییر در کشوری که با سنت ها گره خورده باشد بسیار دشوار است.

“اما من به شما می گویم ، من اطمینان دارم که از طریق این چیزها – نوشتن رمان ، امکان ساخت یک سریال – که همه چیز می تواند تغییر کند.”

نت فلیکس می گوید این مجموعه نمونه ای از هدف آن برای توسعه درام داخلی است ، نویسندگی ، بازیگری و کارگردانی استعدادهای محلی.

دانیلا اسکاتولین در این سریال نقش سارا را بازی می کند.

وی توضیح داد: “برای ما در دنیای ایتالیا ، این احساسات و برای من شخصاً رضایت خاطر بوده است ، به من اجازه می دهد احساس خوبی در مورد خودم داشته باشم.”

“برای من ، این فقط یک شغل نبود ،” صفر “یک کمک بود ، شما چگونه می گویید آن ، سهمی در تغییر است.”

“صفر” برای چندین زبان اروپایی و توزیع جهانی اقتباس شده است.

https://www.euronews.com/2021/05/08/zero-the-italian-tv-series-that-hopes-to-break-down-racial-stereotypes

منتشر شده در آخرین

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *